80-tal

imorgon så har vi ABIn 80-talsdag som temadag i skolan. kommer att bli helt sjukt awesome.
hoppeligen satsar alla riktigt stenhårt! kommer att bli ett och annat skratt imorgon iaf!

mamma blev helt nostalgisk då vi prata om 80-talet, de va då, hon och pappa var nykära och mamma levde, enligt henne, sitt galna liv.  och sedan fick de mej, världens bästa dotter. höhö
vi kolla igenom mina babyböcker och foton från våra resor till södern då jag var liten och vår sverige resor (våra släktingar bor där). hahah, sjukt roligt, jag hade blivit ansiktsmålad på en bild, till typ katt! var orangemålad i HELA ansiktet och hade morrhår och all skit.
båtresorna över var så himla roliga då man var liten. jag var alltid med på alla lekar som ordnades i barnrummet, skaffade mej alltid nya vänner.

ja, på lördag morgon åker jag ner till mina släktingar i sverige som vi alltid hälsade på minst en gång i året då jag var liten. nu har jag inte sett dem på 2 ½ år. skall bli skoj!

nu, sova! skall upp tidigt och creppa håret!
the 80's are back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0