Fan.

två saker är fan idag.

1. jag har inte skrivit blogg på evigheter (i'm sorry)
2. jag håller på att bli sjuk (har massa att göra i veckan, och på måndag så händer det något extremt viktigt)

jo, idag var det en kort dag i skolan, ett block internationella konflikter, skrev ett ynka super kort stycke till mitt projekt om Kashmirkonflikten mellan Indien och Pakistan. Sedan bar det av på kaffe med Mia och sedan till Biten och öva. kom hem och åt och några timmar senare började jag frysa som tusan och fick ont i huvudet. det var visst stegring visa febertermometern. fuck.

vi hade besök idag och jag var inte mycket av sällskap. åt och drack kaffe, men sedan låg jag bara i sängen och tittade på sex and the city för att trösta mej. är så jäkla sur. jag kan verkligen inte bli sjuk nu, borde repa i massor, vara i skolan, ordna 80 tals temadag på torsdag, gå på teater på fredag, finslipa, åka till stockholm! på lördag morgon, bo hos mina fina småkusiner fram till måndag, vara galet nervös och pepp på måndag förmiddag, bo hos mimi fram till onsdag och då även flyga hem igen till vasa.

mumsar dock inför stockholmsresan. ett stort plus i kanten blev även att jag har en hel shopping för- och eftermiddag i stockholm med satu, som även befinner sig där samtidigt! sweet

nu skall jag skriva några rader till på mitt projekt och istället skriva det färdigt imorgon. för nu säger jag gonatt.

Kommentarer
Postat av: satu

Finally ett inlägg :) skojj!!!

2009-11-03 @ 19:30:07
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0