NU fan

kass uppdatering. jag gråter inombords.
jag lovar, de ska bli bättre nu, har t.om i princip fått en kamera att använda, så de kommer mer bilder från och med nu! lever ett ganska segt liv just nu, provveckan börjar imorgon, och om en vecka så börjar min sista period i gymnasiet. helt sjukt! fan, fick nästan tårar i ögonen.

vad tusan skall jag göra när skolan slutar och vad vad vad skall jag göra till hösten? några idéer?
jag har mina idéer med det krävs energi och motivation att orka ta itu med dem och uppfylla mina drömmar. men jag skall ta mej i kragen nu.

min helg har varit nykter iaf. efter förra helgens bravader och sena nätter var det skönt med en lite lugnare helg.
på fredag var jag och paula till fontana för att lyssna på lorentz & m. sakarias



ja, så söta var de, om inte sötare. bra feelis, och ässä spelning. trångt som fan.



såhär såg jag ut den kvällen, (hade ner håret dock), taskigt ljus på bilden



och denhär kom jag hem med, kram Jessica, Lorentz & M. Sakarias

igår kväll jobbade jag och teatern fyllde 90 år.
när jag kom hem på kvällen mådde jag dåligt och gick och lade mej tidigt, hur tråkig var inte jag ?

idag har jag segat framför tvn hela dagen och framför datorn också.
ei tässä muuta, puss

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

WÄÄÄÄ ;) i'm in :D

2009-12-06 @ 18:44:58
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0