packa packa packa

igår hade vi vår 80-talstemadag för ABIna i vår skola, och den blev sjukt lyckad! hade en helt galet bra skoldag. alla var så fina i sina kläder, sitt smink och sina håruppsättningar. nu vet vi att vi kan ordna fler tack vare att deltagandet var stort!

på kvällen åkte jag och mallan till Biten, sedan vidare på bio och kollade fame. bra film, kanske ingen egentlig handling men Duktiga skådespelare, som kunde dansa och sjunga. (och några snygga pojkar också, ett stort + i kanten!)
sedan blev det pide och skratt och jävligt mätta magar.

idag har jag och jenna varit på teater och kollat barnpjäsen "den osynliga draken" och skrattat som fan. rolig pjäs!
sedan till skolan och äta, jag åkte till Biten vart jessica kom senare, sedan till jobbet och prata och sedan till skolan och fixa de sista.

Imorgon åker jag ner till stockholm, blir skönt att komma bort från vasa ett tag. skall bo hos mina småkusiner i två dagar och hos min kompis finaste mimi i två dagar, tills jag kommer hem på onsdag eftermiddag.
jag skall möta upp Satu imorgon i stockholm city för att shoppa, ässä.
på söndag tänker jag peppa och på måndag får ni gärna hålla tummarna.

kanske jag bloggar från stockis, annars skall ni ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0