Robert Pattinson

okej, såg just new moon trailern. såg den för några månader sen första gången, men nu var det WOW effekten.
vet ni hur galet det är?

1. robert pattinson är världens hetaste man. (någon där uppe har gjort ett bra jobb)

2. what the ! jakob har blivit helt galet snygg också (tummen upp igen för ett till bra jobb, checka in six packen)

3. jag blir helt down när jag ser att edward lämnar bella, men sen tänker jag, kanske kan är på väg till mig istället ?

4. varför är bella så deprimerande? jag menar inte att hon är sprudlande glad i böckerna, no no, men kom igen kristen, du spelar mot ROBERT PATTINSON.

5. (min plan om jag någonsin träffar robban pattan: ignorerar det faktum att jag vet vem han är och behärska mig själv att inte slita av honom kläderna. istället leker jag svår fångad, frågar om jag sett honom någonstans, blabla, jag är definitivt inte ett av hans galna fans, (dock har jag intatuerat hans namn i ett hjärta precis intill mitt hjärta))

vad sägs om detta? låter sjukt bra? i tought so too!

Kommentarer
Postat av: satu

ignorerar det faktum att jag vet vem han är och behärska mig själv att inte slita av honom kläderna. istället leker jag svår fångad, frågar om jag sett honom någonstans, blabla, jag är definitivt inte ett av hans galna fans, (dock har jag intatuerat hans namn i ett hjärta precis intill mitt hjärta



hahahahhahahahahahaha

2009-11-04 @ 17:26:13
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0