gissa vad jag har gjort idag

jo, jag har, än en gång JOBBAT. wihoo! nåja, de va helt okej. sista föreställningen av produktionen. är dock lite lessen att jag jobbade idag och inte kunde åka och fira malin med de andra, men jag får fira henne imorgon på krogen istället, för imorgon skall vi röja! (hoppas jag)

idag har jag haft ledig dag från skolan, så jag slappa hemma ganska länge, tills jag förde svininfluensa vaccin lappen till skolan och körde sedan via butiken hem. sedan slappade jag lite till, powernappade och åkte som sagt sedan iväg till jobbet.

nu kollar jag på SATC och skall snart gå och sova. måste stiga upp tidigt imorgon, ska jobba med lite skolarbeten, som skall vara färdiga nästa vecka, men tänkte göra undan dem nu, för har en hel del övas under nästa vecka som kommer att ta all min tid.

nu, se vem som faller ur idol!

Kommentarer
Postat av: janina

wää:D

2009-11-02 @ 21:32:49
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0