Hoppsan, en dags paus

igår hade jag så mycket att göra, så det blev inget bloggas.
Men idag har jag mer tid.
igår hade jag skola till halv 3, tog bussen hem, åt, stack iväg på hemligt projekt och jobbade sen resten av kvällen på teatern. (och fick just veta att det blir jobb idag kväll också. ja, om inte annat, så rullar pengarna iaf in då man jobbar, + att jag trivs tusan så bra på mitt jobb)

Idag ser mitt schema ut såhär, jag har jobbat mig igenom samhällslära kursen om EU, men borde nu sätta igång att skriva mitt projekt om Ungern som ett EU-land. jag har håltimme nu och skall under lunchen springa iväg till saluhallen med Elin, Jenna, Soffan och Satu för att äta hos den söta tanten som gör goda vårrullar. sedan gäller samhällslära 1 kursen med Tuttan som ypperligt sällskap.
efter det blir det håltimme igen och då skall jag springa över till finaste malin som idag FYLLER 18, grattis sötunge! sedan bara ett block hissa kurs om internationella konflikter. sedan blir det hem och byta kläder och fara till jobbet.

Här kommer en liten grattishälsning till Malin:

GRATTIS FINASTE SÖTASTE MALIN! egentligen kommer jag inte riktigt ihåg när vi blev kompisar, men så som det är idag, är jag sjukt lycklig över att ha dej som en av mina närmaste vänner! man har alltid så galet skoj med dej, tänk nu bara den där ollis kvällen i somras! Tack för alla tusen hårfärgningsprojekt, du e helt enkelt min egen lilla frissa! Nu skall vi festa hårt, bli bara frisk så röjer vi stan! GRATTIS igen, puss och kram och en stor säck med kärlek till dej!

Nu blir det att skriva lite information om Ungern, sedan och äta!

(föresten om typ en vecka är jag i Stockholm o shoppar med Satu, skoJ!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0