Startar från noll

valde att öppna en ny blogg. fräsch start så att säga. skall verkligen försöka mitt bästa nu. sätta in bilder, skriva intressanta texter (höhö) and so on.

hm, jaoo, här en liten minipresentation om mej.
jag heter jessica, jag är 18 år (wooohooo) och bor i lilla finland, vasa. jag går sista året i gymnasiet och lever livet. jag försöker planera min framtid, komma på vad är min grej och passion i livet. på fritiden jobbar jag, träffar mina kompisar och följer en massa serier.

ja, de va väl de. idag har det varit en helt vanlig dag i skolan, samhällslära x2, möte med abi styrelsen och sedan jobb på kvällen. fasen att jag trivs på jobbet. önskar alla kunde göra det!

Imorgon, börjar vi påriktigt, see you then!



Kommentarer
Postat av: janina

<3

2009-10-22 @ 20:00:05
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Satu

härrlit med ny blogg! men nytt inlägg sko vara på tiden :D <3

2009-10-24 @ 19:12:47
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0