tisdag, och Indien är fredsbevarare!

klockan är inte ens halv elva, och jag är hemma. TJOHOO.
skoldagen var extremt kort för min del. hade endast min kurs i internationella konflikter och den gick snabbt och ganska så smärtfritt. vi presenterade våra resolutioner i vårt FN råd. jag tyckte de gick helt bra, tills vår lärare frågade en fråga jag inte var precis beredd på. höhö
nåjo, eftersom jag representerade indien, borde jag ha haft en såndär röd prick på pannan, enligt min kurskompis, typ så här:



nu skall jag slappa i några timmar, försöka hitta how i met your mother avsnitt, göra lite läxor och sedan åka tillbaka till skolan på abi möte. sedan gäller jobb! kanske hör av mej senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0